söndag

Hej!
Igår blev det en lugn och härlig kväll! Emma kom hit först sen åkte vi till macken och tanka hennes moppe och där träffade vi på David, Simon & Henrik. Vi drog mot Sandviken för dom skulle käka på donken och där träffade jag en onykter Rasmus haha! Sen åkte vi till vallhov och kikade på tevä. Sen åkte vi till My och hämta henne. När vi kom till david vela inte han sova så jag och emma slängde oss i soffan och kikad på film med han :) Emma åkte och hämta my efter en stund också! Blev en sen natt för oss, fyra tror jag att ja var hemma. Åkte tre på moppen aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, hade hicka mitt upp i allt! 

Nu ligger jag fortfarande i sängen fast klockan är halv fyra.. Men har sån mens värk .. Men ska väl försöka pallra mig upp och äta nått och ta värk tabletter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0