sliten!

Hallå hallå!
Ja vad ska man säga? haha. Började med att jag åkte till Valbo med mamma, pappa & lillebror. Hittade lite smått och gott, bilder kommer sen. När vi kom hem var det bara att hämta alkoholen sen skjutsa mamma mig till Emelie i färnbo. Fixade lite där och sen skjutsa Jocke oss till Hedesunda. Och där har vi spenderat våran natt, kom hem sex imorse. Åkte epa som gick i 30 hela vägen och fyra pers i den. Fast jag tror jag somna för resan gick riktigt fort ;) haha! Så jag har sovit i tre timmar, känns inte så bra men är inte trött heller. Men kommer väl bli snart, så idag är jag riktigt sliten faktiskt! 

Får se vad som händer ikväll, om jag ska på crusingen eller inte. Men nu försöker Malin få med mig på fest men det vette tusan om jag orkar! Plus att någon tog mitt hemkört igår.. Ingen glad Linnéa. Trodde inte någon skulle ta alkohol där, men aja sånt är livet! Nej nu kanske ja ska ta och äta nått och sen sova middag? Ta en dusch skulle sitta fint!
ojojoj vilka puddingar! jag till vänster, Henning & Emelie till höger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0