Nissan

Hallå där!
Ni alla ligger säkert och sover nu men vissa är ju ledig imorgon ;) Känns riktigt skönt.
Vid sju gick jag till ica och mötte Emma så handlade vi lite gotta sen gick vi hem till henne och drack kaffe och käkade paj! Var riktigt gott. Och efter en lång stund kom David med hans nya bil Nissan 200sx s13. Det var ett riktigt åk det. Herregud hur den gick och lät otroligt fint. Det som var negativt är att det finns bara två dörrar och stolarna kan man inte flytta på så man lär klättra till baksättet och jag som inte är den smidigaste i världen höll på att riva hela bilen ;) Haha. Men i alla fall sen åkte vi till David och då kom Marcus också. Kikade på film och hade mycket trevligt. Blev senare än vad jag trodde det skulle bli. Håller på att klia sönder mig själv, var hundra mygg hos David så kommer nog inte kunna sova i natt.. Men nu ska jag i alla fall kika på big brother och sen ska jag sova riktigt länge så jag får sova ut :)
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0