min fredag kväll & lördag morgon

Hallå där!
Igår var det en riktigt trevlig och mysig kväll! Först kom Mattias och hämta mig då hade han Bella och Marcus i bilen. Så åkte vi upp till Vida för att prata med Martin. Stanna där ett tag, var riktigt svårt att få med dom till byn.. Sega människor! Men tillsslut kom vi iväg och då drog vi och hämta Emma först sen till mig sen till marcus och därefter till Martin och David. Blev en riktigt crusing i Årsunda haha. Sen när vi äntligen hade vart hos alla så åkte vi till Emmas stuga i Årsunda. Satt där med tända ljus och spela kort/öl spelet. Riktgit mysigt. Albin kommer efter ett tag han å, men han drack bara två öl så vi skulle ta nya tag ikväll ;)

Idag vaknade jag klockan 10 av att det var nått som lät, och då var det en geting så skrek på pappa så han fick döda den. Sen somna jag vidare ;) Riktigt skönt. Men förstår inte hur getingen kom in i mitt rum när jag har dörren och fönstret stängt? Nu ska jag i alla fall ta nått och äta super duper hungrig!

Och inte gick jorden under heller som sa jag! Tror den där gubben ligger illa till nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0