hero of war

Har nyss kommit hem. Gick först till Emelie en sväng och prata med henne hon hade köpt er ur snygg klänning! Sen kom i alla fall Otto, Marcus & Fanny å hämta mig. Så drog vi på en ragga runda och stanna över allt och prata med folk. Sen drog vi till Sandviken en sväng och tillbaka till Årsunda så nu ligger jag äntligen i min säng men tyvärr med huvudvärk.. Känns nästan som att det är en börjar på migrän & det hoppas jag verkligen inte att jag får! För imorgon är det äntligen Fredag! Har ingen aning om än vad som ska hända, men Biffen är i Årsunda nu så kanske blir att ta en grogg eller två :)
Nej nu måste jag verkligen ta och sova huvudet sprängs snart!
Godnatt :)
måste ut och fota snart, bildbrist!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0