fredag den 13

Hej!
Skolandagen gick jätte fort idag, hade folkhälsa-idrott & matte sen var det slut på den skoldagen :)
Riktigt skönt att sluta tidigt för en gångs skull. Åkte med 20 över två bussen för orkade inte åka med fem över ett bussen för då skulle jag behöva springa och det var jag inte så taggad på ;) Så Hanna Hedlund gjorde sällskap med mig till resecentrum, tokjäntan min! Sen när jag kom kikade jag och lillebror på Pistvakt. Sen kom pappa så då beställde vi mat från Wallis. Mamma är i Vemdalen över helgen så då blev det Wallis ;) 

Nu har jag INGEN aning om vad jag ska göra, skit väder! Det är mycket folk hos grannen (emelie) men dom vet inte vart dom ska dricka någonstans och då är det inte så roligt.. Får se vad jag hittar på ikväll! :)
Hoppas ni i alla fall får en toppen dag fast det är fredag den 13 :)
juustja, har ju även namnsdag idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0