6- Fem saker jag inte kan leva utan

  1. Min familj och mina vänner! Dom finns där vad som än händer och hjälper en på vägen.
  2. Mat, ja som sagt utan mat dör vi ju!
  3. Min mobil, det har blivit så illa så jag inte kan vara utan min mobil.. Helt sjukt är det. Klarar inte av att vara utan den i några minuter ens..
  4. Min underbara säng, den kan jag leva i!
  5. Min kära underbara cross, åker inte så mycket nu för tiden men skulle aldrig klara av att sälja den. Usch nej!


1 - Tio fakta om mig själv
2 - Nio saker jag gör varje dag
3 - Åtta saker som irriterar mig
4 - Sju rädslor
5 - Sex låtar jag tycker om
6 - Fem saker jag inte kan leva utan
7 - Fyra dåliga vanor
8 - Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
9 - Två saker jag önskar jag kunde göra
10 - En person jag litar på


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0