lillebror!

hejhej!
igår blev det inga bloggande på kvällen och inge big brother..
somnade halv tio, måste vara nå fel på mig. jag kan inte vara så här trött, det är hur jobbigt som helst!
aja, idag var det köttfärssoppa i skolan LOVE! nyss kom lillebror in springandes och slängde av sig hjälmen och jackan, sen hörde ja att han grina så sprang upp till hans rum, då har han blivit "konstig" i huvudet, så han hade ramlat på cykeln. han brukar sällan grina när han ramlar på cykel, men han grina nog bara för att han vart så rädd.
undra vad det är för fel, han blir konstig i huvudet men kan inte riktigt förklara vad som händer då. han kommer inte ihåg nånting från när han ramla nu :( usch hoppas det inte är nått allvarligt!
men nu har jag plåstrat om han och han mår bättre i alla fall, tur att han har en storasyster som går omvårdnad :)
nu ska jag kika på avsnittet jag missa igår på big brother och lira lite sims ;)
/ LOVE L


Kommentarer
Blenda

Men uscha! Förstår att du blir orolig gumman! Tur att han har en så snäll syster som dig!!

Hoppas verkligen att ni får veta vad de är..

Kramar om dig!

2011-03-31 @ 16:41:22
Anonym

vad har jag kommenterat: O

2011-03-31 @ 17:01:14
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0