jag kommer kämpa tills jag vinner dig

hej!
oj vilken dag, som sagt igår sov ja hos emelie. vi hade mysigt och åt go mat. men tyvärr blev inte kvällen
som vi har tänkt oss, men vi hade mys i alla fall. vi somna sent.
sen vakna vi runt halv tolv eller nått sånt. klockan halv två gick ja hem och drog på mig lite smink
och nya kläder, så kom malin och då drog vi till sandviken för att köpa med oss sushi hem. aldrig ätit det förr
så vi skulle testa. och det var faktiskt gott! trodde ja skulle tycka det var äckligt men riktigt gott.
sen på kvällen drog jag, malin och malins pojkvän först till donken för dom skulle äta
och sen åkte vi till jocke lindfors för där var robin, dom drack lite grogg. länge sedan man såg dom pojkarna.
men vi drog typ direkt. så malin skjutsa mig till pizzerian i årsunda för där var eddie, brodin & agnes.
vi har inte gjort så mycket. suttit i min frigge och kikat film.
nu ska jag sova godnatt!
på dagen när vi åt sushi såg jag ut så här:
det svåraste va att äta med pinnar.. haha
outfit på kvällen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0