born this way

hej!
nu var det ett tag sen ja skrev, eller aa igår!
men åkte på fem bussen till emma i sandviken, och när jag kom dit så skulle vi gå ut igen, då
gick vi till milano och hon bjöd mig på pizza! söt emma, tycker det är roligt när man hittar på saker istället för
att få presenter! vi blev så himla mätta, men när vi kom in i lägenheten tog hon fram cola & godis.
herregud så ont i magen vi hade hela kvällen. kikade på big brother gjorde vi också.
jätte mysigt!
sen på morgonen så försökte jag verkligen smyga för jag klev upp tidigare än emma, men det gick inte så bra.
kände att ja smällde i dörren och allt. men som tur vakna hon i alla fall inte :)
skola dagen har vart rätt okej! tror jag hade feber där ett tag, blev akut förkyld hos emma igår!
men nu är det i alla fall lite bättre.
missade bussen också för en viss alexander brodin pratar så jäkligt ;) men sen kom rönn och gjorde oss sällskap så jag tog 20 över 4 bussen hem :)
nu sitter jag i sängen och väntar på att emma ska komma hem från valbo. skönt att det är helg! båda vi är
ledig imorgon så blir nog att kika film ikväll :)
hörs senare
PUSS
fick dom här fina rosorna på min födelsedag av min moster & ingifta morbror!
och det här fick jag av malin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0