big brother

åå herregud.. jag ska då aldrig skaffa barn! eller så säger jag nu i alla fall.. får väl se om några år!
men fy tusan så ont, och ja som brukar grina över min mens värk. det är ju ingenting jämför med att föda barn!
men känslan att sen få barnet, det måste ju vara guld värt! men som sagt har jag många många år kvar :)
sen har jag kikat på big brother, var nog det roligaste programmet idag!
och jag ska då flytta upp till norrland till simon, haha! gud så frän han är. klart bäst i hela big brother ;)
imorgon blir det skola, för nu har huvudvärken börjat släppt! skönt som tusan.
men nu ska ja ta och sova
PUSS


Kommentarer
hannahedlund

man kan ju undra vart de ämnet kom ifrån..

2011-03-15 @ 21:20:19
URL: http://hannahedlund.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0