Sommar lov!

Hallå!
Har kommit på att jag har haft sommarlov sens i Torsdags!! Har inte nå lektioner idag bara medicin och det har jag gjort klart sen betygsprat på voms  och det har jag redan haft och imorgon är ja ledig sen ska ja bara på skolavslutningen så jag har haft sommar lov i flera dagar bara att ja inte har vetat av det haha ;)

Det här ska i alla fall ja hinna med idag! :)

  • Ta bort alla bilder från system kameran & lägga över på ett usb
  • Börja packa!
  • Rensa sminknecessären, måste ha den där stora necessären när jag åker till Turkiet
  • Måla naglarna


Kommentarer
jossan

haha nee, inte direkt banta :D ska ju dricka alkohol osv så det blir ju inte fullt ut ;) ska bara prova på hur det är :)

2011-06-07 @ 12:49:33
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/
jossan

jaa, gäller att dricka MASSOR med vatten bara.. får se sen om fyra veckor då :D

2011-06-07 @ 12:53:20
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0