midsommar helg

Villen toppen dag jag hade igår! Först cyklade jag och min familj till gammelgården som vi alltid gör på midsommar, kikar på midsommarstången och träffar folk man inte sett på länge :) Sen till mormor och fika, sen var det bara att cykla hem och börja fixa sig och fixa här hemma. För pappas släkt skulle komma hit och fira pappa och även fira midsommar :) Sara kom till mig vid halv nio tiden, väldigt längesedan jag umgicks med henne :) vi drog ner till stranden och hade trevligt med massor med folk! Sen gick ja på efterfest med mina kära kusiner vid lund, och vid halv fem pallra jag mig hem. Tur att det var sol väder och ljust ute i alla fall :)

Idag mår man som man förtjänar! Har legat och sovit på altan med mamma hela dagen, men nu inväntar jag Sara sen skjutsar min älskade mamma oss till Hammarby för nya tag! Ska bli mycket trevligt :)
Nej nu är det nog bäst att man börjar fixa sig.
Puss & Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0