Fredag, Lördag

Hallå!
I Fredags kom Emil, Eddie & Marcus å hämta mig. Drog till sjön ett tag för det var folk där och även Sara var där. Inte sett henne på flera månader! Så vi åkte till Sandviken en sväng och sen till Hofors. Hade riktigt roligt med Sara! Kom hem vid halv tre riktigt mysigt natt..

I går åkte jag, Emma & Hanna till stranden och solade. Gud så himla varmt det var men i vattnet var det super kallt så jag har inte badat än ;) Sen på kvällen var jag och Emma barnvakt åt hennes systers barn! Grilla och hade mysigt med chips, annans, vattenmelon, honungsmelon & dricka. En riktigt festlig lördag :) 

Just nu sitter jag i sängen och ska nog kika på big brother som jag har missat i två dagar nu! Det är ju även helg idag också så får se vad jag hittar på ikväll :) Hoppas på nått skoj!
Hejjjs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0