Vad tycker ni?

Godkväll på er!
Har träffat Sara ikväll, har pratat en massa. Nu ligger jag i sängen och laddar ner andra säsongen av The Hills.
Imorgon blir det upp tidigt och sola, ska bli fin väder men inte så varmt.. Men vad gör man inte för att bli brun?
Super kallt nu med, usch nästan höstkänsla.. Hoppas det kommer ett högtryck snart =) Nej nu ska jag nog ta och sova. Godnatt!
vet inte hur jag ska göra om ja ska fortsätta håret vara som det är (alltså lockigt) och platta luggen eller om jag ska ha platta hela håret.. Vad tycker ni?


Kommentarer
MOA

lockigt, utan tvekan!

2011-07-13 @ 09:40:50
URL: http://moawikstrand.blogg.se/
Kim

Du är jäkligt fin :)

2011-07-13 @ 21:14:07
Kim

Du är jäkligt fin :)

2011-07-13 @ 21:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0