Stor!

Hade en super duper bra kväll igår! Madde, Andreas & Dennis kom och hämta mig strax efter nio, så åkte vi direkt till ön! Träffade mycket folk som man inte träffat på jätte länge! Testa även gå in i öltältet och köpa cider, och det gick. Kände mig riktigt stor faktiskt haha :) Men inte långt kvar tills man är 18 nu. Fick mig även en liten dans av Patrik Andersson i slutet. Haha! Black Jack & Larz kristerz spelade igår, grymt! Jag och Madde fick skjuts av Johan sen på natten :)

Idag fick jag ett sms av Emelie hon fråga om jag var hungrig, så vi gick till pizzan och käkade. Gav även hennes present, hoppas hon blev nöjd! Vi satt och prata vid pizzerian i minst två timmar tror ja, hade mycket att prata om och glad att hon ställde upp! Emelie spelade på en spelmaskin, hon spelade på 16 kr och vann 230!! Helt sjukt vilken tur dag hon hade! 

Har precis duschat, vet inte vad jag ska göra nu. Ringa mamma kanske en sväng, sen kommer nog Sara hit :)
Blev ett långt och ointressant inlägg.. Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0