Olycka

Blev att vi cyklade ner till strandbaden och käkade grillbufée, faktiskt riktigt gott! Och bra trubadur plus fint väder, blev en toppen kväll helt enkelt :) Vi cyklade hem vid 10- halv elva tiden, blev lite små kyligt. Kikade på en film och nu ligger jag här i min säng! Lillebror kom hem från crosstävling också, i A-finalen hade Ante (kusin) vurpat och axeln hade åkt ur led... Hade sån tur att jag inte följde med, tror nog ambulansen hade fått tagit mig också. Blir så rädd när sånt där händer! Usch hatar olyckor, speciellt när det är inom familjen. Men som tur mår han bra nu i alla fall. Nej nu ska jag nog allt ta och sova, upp tidigt imorgon för en springtur =) Godnatt!


Kommentarer
Elin

Åhh, roligt & höra :)

2011-07-21 @ 01:13:16
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0