Emma

Har nyss ätit kebab med bröd, otroligt gott. Nu sitter jag och lillebror å kikar om det går nå bra filmer ikväll :)
Tror inte det blir nå bröllopsfest för mig, ska bli skönt att ligga i soffan och kika på film med lillebror!
Och om den där förbaskade Emma kunde komma hem någon gång.. Först har hon vart i sälen från midsommar, kom hem förrgår och och igår åkte hon till nått ställe och campa med sin släkt.. Kommer inte ihåg sist vi hade en helg tillsammans.. Först var ju jag borta i Turkiet i en vecka också och efter några dagar åkte hon bara.. Träffa henne i kanske tre timmar i torsdag, inte mycket! Men snart ska jag spendera en hel vecka med henne i Malung då det är dansbandsveckan! Så otroligt roligt ska det bli! =D

Nääääää ni! Nu ska jag och lillebror hitt på nått
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0