r.....

klev upp klockan sex imorse. tog sparken och åkte iväg mot jobbet,
men jag hade så himla ont i huvudet och halsen, har ju problem med halsen så jag brydde mig inte så mycket.
men sen så sa en personal att ja inte fick vara kvar för att jag va sjuk och jag kunde smitta dom, så ja åkte hem :)
men nu är huvudvärken över i alla fall. imorgon fick ja vara ledig och vila.
torsdags:
sov hos emma, då blev det att vi köpte redbull & marabou
köpte jeansen i valbo på bikbok för 500 kr
så fick man en present för att man köpte över 400 hundra eller nått sånt
& där låg det
sen köpte jag även en lila tjocktröja som det var 70% på, hade kostat 400.
fredags, skoter tur med emma!
lite mycket snö, eller vad säger du gulljänta? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0