mina två underbara dagar

hejhej!
ska berätta lite om mina två dagar
igår: sov nästan hela dagen, sen så skulle jag, emma & my egentligen åka skoter. men va så kallt och blev sent så pontus & simon kom hit till årsunda istället. sen åkte vi till sandviken & där efter valbo och käka på donken. MUMS
sen åkte vi till årsunda igen, och gud va ja skratta när ja åkte med pontus. jäkla stjärna!
körde på cykelvägen och sjöng Britney Spears, trodde ja skulle dö ett tag. och sen ramla emma utan för epan & herregud vilket kaos ;) sen så körde emma simons epa, och dom tjata på mig att ja skulle köra pontus epa. har aldrig kört bil förr, men fytusan vad duktig ja va! körde enda till färnbo UTAN BROMSAR!
sen på vägen hem gick de 70! :D
idag: hade ställt klockan på elva så fick bara sova 5-6 timmar inatt..
sen fixa ja mig så åkte jag & malin på ett bussen till sandviken och sen bytte vi till gävle bussen.
gick på stan och vi hittade en skit mysig tröja. bild kommer sen! åt även på kina gott.
filmen börja kvart i fyra, kolla på änglagård. riktigt rolig & bra film.
sen åkte vi till sandviken så ja vänta med malin på årsunda bussen till halv åtta sen kom simon och hämta mig på rececentrum. så vi har vart lite över allt idag. sen skjutsa han hem mig för ja missa bussen.. snäll han!
datorn har fortfarande nå fel så kan inte lägga in bilder..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0