mina dagar

nu har jag då inte bloggat nå mycket alls!
men det är bara för att jag inte har haft nå tid till dator.
efter jag hade en lektion i torsdags så åkte ja till stan och vänta på lillebror som åkte buss från årsunda till sandviken. sen kom mamma och hämta oss vid posten, så åkte vi direkt till gävle och fixa nytt pass.
hur fult jävla kort som helst.. man får inte flina, och hur fin blir man dårå? tur att man inte ska visa det så ofta!
sen drog vi till valbo handla ett par jätte sköna jeans och en lila tjocktröja som de va 70% på.
bilder kommer sen :)
sen skjutsa mamma mig direkt till emma, alltså i årsunda :)
vi kikat på tevä, dampa & prata en massa skit :) sen så va det så kallt ute så ja orka inte gå hem så blev att ja sov där, och vilken jäkla skön säng!
idag: vi vakna av att hennes mobil ringde vid tolv. sen vela vi inte sova hela dagen så vi gick upp och käka frukost sen tog vi en skoter tur. först till hornberget och sen till strandbaden och grilla korv.
och nu sitter ja i soffan med familjen min. ska snart gå & lägga mig, för ska på praktik imorgon klockan sju.. roligt att man ska jobba på helger och man inte får nå lön..
aja puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0