min nyårsafton!

vaknade halv fyra idag, riktigt skönt att få sova ut för en gång skull!
så här såg min nyårsafton ut:
emelie kom till mig vid fem sen kom min moster och hennes man och min farfar. så börjar vi äta förrätt och sen varmrätt. blev riktigt mätt så vi gick innan vi fick efterrätt!
sen drog vi till emelies joel för vi skulle fixa oss. och där var det en liten förfest, becca, staffan, joel och mjölk rikard var där. sen vid halv tio kanske så kom min moster så trängde vi in oss i den lila bilen, men de gick bra ;)
och när vi kom till IP där festen va, så va det inte så mycket folk där. men sen så kom det fler & fler och allt mer groggar tog man & dååå blev de mycket fart på dansgolvet. tror bara jag emelie & becca va på riktigt danshumör, vi stod själv där ett tag! ;) men sen så kom eddie & marcus så stod och dansa med dom också. hade riktigt roligt. men på slutet spåra det lite, men de va en person som höll på som inte ens var bjuden dit.. men men.
hade verkligen roligt i allafall :D
sen kom putte och sara till årsunda å, så då drog ja, my, simon, emma, sara, putte, david & nå fler tror ja till marcus på efterfest. kom hem vid halv sex kanske? men somna inte förns åtta och klev upp åtta. då var man slut.
bilder från den kvällen kommer snart, ska ner & käka nu :D
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0