måndag, nya tag på jobbet

heeeeeeeeeeej!
ja idag ringde alarmet klockan sex.. var lite tungt att kliva upp då!
men idag har min dag på jobbet vart roligt, trodde inte det skulle va så roligt att jobba på ett äldreboende men det är verkligen roligt! man skrattar varje dag, och alla tror att man lär torka dom efter dom har vart på toa, men det behöver man inte. dom tvingar inte en till de precis! och jag har aldrig gjort de, som alla säger!
blir lite lack när alla frågar "är det mysigt med att torka dom"..
var så roligt när en tant fråga en av personalen;
tanten: hur gammal är jag då?
personalen: jadu.. vad tror du? :)
tanten: 80, jag kan ju inte vara nå äldre
personalen: nej, du är 90 du
tanten: VA? gud så coolt!
slutade lite senare idag, för att jobba in lite timmar! så gick till halv fyra, men imorgon är jag ledig!

nej nu ska jag snart äta sen blir det att gå på en promenad med malin!
puss linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0