hänger på

gör väl som alla andra, eftersom att jag inte gjorde den förra så tar jag väl den här :)
Dag 1 - Snyggaste sminkningen
Dag 2 - Det jag vill ha mest just nu
Dag 3 - Finaste sommarkläderna
Dag 4 - Mest spelade låtarna 2010
Dag 5 - Min famtid
Dag 6 - Fulaste kläderna
Dag 7 - Roligaste dag/natt
Dag 8 - Bästa minne 2010
Dag 9 - Bästa dag med familjen
Dag 10 - Finaste vinterkläderna
Dag 11 - Mina naglar
Dag 12 - Drömskor
Dag 13 - Denna person förändrade mitt liv
Dag 14 - Klassen
Dag 15 - En högt skattad person i mitt liv
Dag 16 - Detta tänker jag på innan jag somnar
Dag 17 - Mina husdjur
Dag 18 - Mitt rum
Dag 19 - Dröm hår
Dag 20 - Min personlighet
Dag 21 - Detta äter jag inte
Dag 22 - Hur en vardag ser ut för mig
Dag 23 - Sandviken
Dag 24 - Jämförelse ett år sen och nu
Dag 25 - Bilder från varje månad sedan 1/1-10
Dag 26 - Dagens outfit
Dag 27 - Mina planer för sommaren
Dag 28 - Kommande helg kommer spenderas med
Dag 29 - Musik
Dag 30 - Vad jag lägger mest pengar på
Dag 31 - Jag tränar
Dag 32 - Något jag saknar
Dag 33 - Den här dagen för precis ett år sedan
Dag 34 - I min handväska
Dag 35 - Vart jag helst vill vara på denna jord, just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0