bildbrist

har bildbrist så det skriker om det.
har duschat & kikat på sommar i sverige, vilka folk det finns!
imorgon jobbar jag samma tid från 07.00-13.30, så ska ja käka hos mormor & morfar halv fem
sen åker jag troligtvis in med mormor till sandviken halv sex för att sova hos emma. stackarn har kanske halsfluss!
men ska nog sova där endå och sköta om sjuklingen!
men nu ska ja ta och sova, har nog aldrig vart så här trött som jag har vart dom här två dagarna efter praktiken..
godnatt på er
bild från 2008


Kommentarer
therese

sv : jo precis. men testade den idag, den är ju asbra :) spec för mig som har jätte torr hud..

2011-01-26 @ 12:26:07
URL: http://susannattherese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0