pack up

som sagt så somna jag i lillebrors rum och jag låg inte så skönt heller så vakna med världen värk i hela kroppen.
hade huvudet på fönsterbrädan, jag låg liksom inte på längden av sängen utan på bredden..
haha jaja det är som det är ;) har kollat på "112 på liv och död" och "vad blir det för mat"
sen gick jag upp och la mig i sängen med datorn. så nu ligger jag här,
imorgon ska jag ju egentligen till skolan men min lärare ska till sjukhuset så jag jobbar från 14.00 till 21.00
lite jobbigt när man jobbar först kväll som jag gjorde igår sen förmiddag idag, blir lite jobbigt.
men det är ju näst sista veckan nu :) gud så fort det har gått!
blir inge sälen för mig,emma, eddie & david i helgen.. tyvärr! men vi ska åka dit någon gång i alla fall, riktigt mysigt kommer det blir. så blir att åka på is-racing på söndag och kolla på när kusin och morbror kör!
tror jag avrundar här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0