ikväll smäller dä!

igår kväll hade jag det riktigt trevligt med emma, eddie & brodin. gick till pizzan för pöjkarna skulle käka, sen så gick vi till emma igen och prata en massa :) kom hem vid tolv, snälla brodin skjutsa hem mig.
klockan ringde halv sex, men klev upp kvart i. jobbet gick bra idag, lite tråkigt för det finns inte så mycket att göra på helgerna, bädda och sånt bara. och prata en massa med min favorit pansionär!
slutade ett, jäkligt skönt. om några timmar ska jag dra mig mot emelie sen åker vi brudar till järbo på rockabilly,
snälla malin som skjutsar mig! :)
just nu ligger jag i sängen och lyssnar på rockabilly och vill verkligen att
det ska bli kväll nu så man kan börja dra igång allt! :D
dom här brudarna ska jag umgås med ikväll;
emelie
carin


sofia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0