HELG

hallå där!
ja imorse ringde klockan 06.00, lite jobbigt vart det att stiga upp.
var lugnt på jobbet idag! blir roligare och roligare för varje dag, för nu får man göra saker själv.
gå in till vissa tanter och hjälpa dom göra frukost och sånt. har vart social med en tant hela eftermiddagen idag.
sen slutade jag halv två och då gick jag hem i det här jäkla snövädret.
usch jag som trodde det skulle bli vår snart eftersom att det var plus grader igår. men inte då!
emma ringde mig för ett tag sen och fråga vad vi skulle hitta på ikväll. vi hade då ingen aning, men något roligt
blir det att hitta på. vi hittar alltid på nått tok på helgerna :)
nej nu ska jag nog ta och sova en stund så jag blir pigg tills ikväll. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0