dagen före julafton

Hej! Igår kväll så åkte jag iväg med Simon, Putte och Pontus. Dom kom och hämtade mig vid sju tiden, sen drog vi oss på Åshammar till Jimmies lägenhet. Var tydligen fest där men jag och Simon höll oss nyktra :) Sen åkte vi till Järbo för att en vän hade kört i diket.. Usch får ont i magen bara jag tänker på det.. Aja sen åkte vi tillbaka till Åshammar och lämnade av Viktor och även Pontus & Putte. Sen skjutsade snälla Simon hem mig, guld värd! Träffade mycket nytt folk igår också, men även mina gamla goda vänner! Kom hem vid halv tre nån gång.
Imorse så tog jag och Louise en redig powerwalk! Har en sån otrolig träningsvärk fortfarande så kan knappt gå. Och idag är det dagen före julafton!! Hihi som jag har längtat! Men tyvärr så är inte vädret på min sida.. Vill ha snö och minus grader, inte regn och plus grader :(
Här är bilder från julavslutningen!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0