Mys väder

Kom hem från Valbo vid halv åtta tiden. Köpt julklappar till alla utom pappa.. Vet inte vad jag ska köpa! Får nå fel.. Inte nån som har nå tips?? I alla fall efter jag hade varit i Valbo så gick jag till Emelie och vi tog oss en tur i den blåa 240, åkte och prata och Emelie fotade även, blev riktigt snygga bilder! Hon kan det där hon. I alla fall så när vi åkte på några mysiga vägar så sprang det en älg för bi, höll på att skita på mig! Haha. För Emelie sa först att det rörde sig på åkern och ja skoja till det lite å sa att det var en älg, också var det de! Haha.

Vi hade i alla fall en mysig åk tur hon och jag, vi båda behövde prata ut. Så glad att jag har en sån vän som man alltid kan vända sig till vad som än händer. Glad att jag har dig jänta! Nej nu ska jag sova. Godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0