Mina juldagar

Hej igen! Ja nu ska jag berätta om mina dagar.
Dagen före julafton: Satt hemma hos Staffan med Louise först och drack lite grann sen kom Eddie, marcus, Pant, lingvall och dom till oss. Drack där ett bra tag och hade det riktigt trevligt :)
Julafton: Pappas släkt kom hit vid tolv tiden, åt först julbord sen klockan tre kollade vi på Kalle Anka. Finns inge bättre julstämning än när man kollar på kalle anka! Samtidigt som vi kollade på det öppnade vi våra julklappar (bilder på mina julklappar kommer senare) Sen vid fem- halv sex så åkte vi till min morbror och hans fru och mina kusiner Ante och Tobias. Där åt vi igen.. Aldrig varit så mätt i hela mitt liv! Sen tog vi oss en grogg och hade de trevligt, men min käre kusin Tobias försökte supa mig under bordet så blev lite rund om fötterna haha.. Vid kvart över elva åkte jag till Louise och prata och hade det trevligt med hennes familj och även så kom Marcus och eddie dit.
Dagen efter julafton: Lekte med julklapparna, eller aa jag önskade att man var liten så man kunde göra det. Men jag kikade lite på dom och hade det mysigt med familjen. På kvällen skjutsade mamma mig och Ante upp till Pant så började vi dricka där bara vi tre. Hade super trevligt! Sen kom det mer folk och det blev mindre trevligt.. Drog till pizzan för det var trubadur där, dansade och försökte ha kul. Sen vid 20 i två gick strömen kolsvart i hela Årsunda. Usch var riktigt läskigt faktiskt! Såg ingenting, plus att det var storm ute. Drog till Marcus på efterfest där det blev mer kaos. Brukar aldrig vara så mycket kaos på våra fester men men.. Drog hem vid fyra.
Idag, annandag jul: Sovit tre timmar i natt, så har inte varit så pigg idag om man säger så. Har haft strömavbrott tills klockan tre idag.. Så imorse så spelade jag, mamma och gustaf spel och hade det mysigt. Sen vid ett så gick jag till Staffan för Louise var där, satt och pratade om allt som hände igår. Åkte hem käkade förrätt och varmrätt. Sen drog jag till Staffan och Louise, grina en skvätt och sen kikade vi på film och hade det super mysigt. Så nu ligger jag i sängen och är rädd för att det blåser så mycket ute.. Nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag imorgon!
och som sagt så kommer det bilder senare, troligtvis i morgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0