mig själv

jag måste våga stå upp för mig själv. Inte tänka på allt och annat. Har för lite tid för mig själv. Tänker bara på saker runt om mig. Och jag tänker helt enkelt för mycket. Måste sluta och våga ta för mig, våga lita på mig själv, våga tro på mig själv, våga bara tänka på mig. Struna i allt annat, leva nu och med mig själv och inte om några år med alla andra. Sluta lägga ner energi på personer som får mig att må dåligt. Måste våga stå upp för mig själv, visa att jag är jag och jag är bra på att vara mig själv. Jag är jag och ingen annan. Måste inse att alla personer inte är mina vänner, utan att folk sviker, folk ljuger. Måste förstå att alla är inte perfekta. Men jag är rädd, rädd för att bara tänka på mig själv. Rädd för att förlora mina vänner som stöttar mig till tusen. Rädd för att bli som dig, struntar i sina vänner och bara tänker på sig själv, sårar sina vänner men inte bryr sig, ser inte felen man gör. Utan bara tänker på sig själv. Jag ska ändra på mig, jag ska våga stå på mig själv och säga vad jag tycker. Och tänka på mig själv ibland också! Tack vare Jennhy kan jag känna så här nu.


Kommentarer
Isabell

<3

2011-12-27 @ 21:27:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0