Lucia

Hej, blir inte mycket skriva här heller! Men i helgen blev det lite festligheter med trevligt folk, skulle icke dricka men dom bjöd och nästan tvinga i mig så blev att jag drack, och drack för äckligt fort så usch.. Kom hem runt halv sex på morgon kvisten på söndagen.. Så på söndagen var jag död för jag vaknar runt elva..

Har varit i skolan igår och idag, roligt att träffa mina klasskamrater igen!! Spåra igår och kastade massa pappersbollar på varandra så hade minst 100 st i tröjan när jag kom hem.

Idag var det lucia klockan nio i kyrkan, slutade halv tio och min lektion
Började ett så jag gick till min moster och la mig i soffan där, sen gick vi ut och åt lunch, blev nyttig lunch :) nu ligger jag i sängen och ska sova. Usch så trött jag är sens helgen..

Bilderna är från idag när jag och Josefine satt kvar sist i klassrummet och rita vårat äldreboende ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0