jag önskar mig...

..... En plattång, för min bästa plattång har tyvärr gått sönder!
...... En ny snygg väska, vet inte vilken jag vill ha än
..... Plånbok, börjar få för många kort nu och har absolut ingen plats!
...... Inredning, helst gamla saker. T.ex en tavla/kudde på Johnny Cash
...... mobilhållare, så snyggt!
har inte kommit på nå mera saker jag önskar mig, kläder & pengar är väl också bra att önska sig :) Och bilderna som jag har lagt ut ser inte sakerna ut som jag vill ha, om ni förstår vad jag menar ;) haha


Kommentarer
Hannispannis

Bilden på Johnny Cash när han pekar finger, har jag på en stoor tavla ovanför min säng hihi :) Lila dessutom ;)

2011-12-11 @ 21:34:59
URL: http://hannahedlund.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0