Ica årsunda

Justja! Ni har säkert läst tidingen om Ica Årsunda. Ni som inte har gjort det så kan jag berätta att det var tre män eller ja vissa säger fyra så jag vet inte riktigt som har gjort inbrott i Ica dom hade gjort ett hål i taket och tagit sig in där, som tur var så såg någon det när dom var på väg in så hon/han ringde snabbt polisen och polisen var snabbt på plats, som tur var. Och tjuvarna fick väl panik då så dom skyndade sig ut men när dom väl kom ut stod en polis där och männen sprang med yxor mot polis mannen, så polismannen lära skjuta ett varningsskott. Mannen la sig då ner på marken och lät sig gripas. Helt sjukt att det händer i ÅRSUNDA, i lilla lilla årsunda.. Det är hemskt! Kommer då inte våga gå hem själv en natt som jag brukar göra på helgerna. Har alltid kännt mig trygg här i Årsunda men kan tyvärr inte göra det nå mera och det tycker jag är sorgligt! Ända sens man har va liten så har man inte varit rädd här i årsunda, för man tyckte att alla va så snälla mot en och det hände ingenting. Visst det kan vara riktigt dött här men hellre de än massa inbrottstjuvar och vettegud allt! Vart är världen på väg?
Tog kontorsvägen. Genom det här hålet i taket inne på Ica-butikens kontor i Årsunda tog sig tjuvarna ner, men den vägen kom de inte ut igen utan forcerade en glasruta och sprang ut med stora yxor i högsta hugg Butiksägaren David Pettersson är säker på att de var ute efter cigaretter och snus.


Kommentarer
Pinup-fotograf - Miss Emelie '

Dom hade varit till färnbo under dagen först och kikat igenom där, dom tänkte göra inbrott där också, men eftersom vi har folk som bor ovanför ica där och för att vi har galler för dörrarna åså så valde dom nog årsunda först.

2011-12-08 @ 09:49:20
URL: http://emelieyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0