Fullt upp

Hej! Har haft fullt upp hela dagen idag, vaknade av att Louise smsade och skrev att jag skulle komma dit för hon var hundvakt och tre hundar och en av dom är valp så blev lite jobbigt för henne så gick dit och sen vid halv fyra åkte jag, Louise, Staffan och Mossberg till Valbo. Min kära klänning som jag hade på julafton och som jag ska ha imorgon på nyår har gått sönder.. Var dålig söm på klänningen så gick sönder när vi tvättade den, så jag fick pengarna tillbaka och gick och kollade på affärer efter en likadan för har blivit så kär i den där. Och tillsslut hittade vi den, fast i större storlek men blev bra ändå plus att det var halva priset på den! Ibland har även jag tur. Sen åkte vi hem, har umgåtts med Louise hela kvällen. Fixat hennes naglar osv. Nu ligger jag i sängen och ska lägga ut mina julklappar så får ni se vad jag har fått =)

Så här ser i alla fall mina naglar ut nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0