fjärde advent

Hej på er! Igår kväll så gjorde jag mig klar sen gick jag till Louise och pratade lite innan vi gick till Staffan för det var en liten fest där med lite folk. Senare på kvällen åkte jag och louise med Pant och sladda lite, och i bilen bakom var David, Marcus & Putte. Pojkar blir som liten igen när snön kommer ;) Och jag som har blivit så fjolligt rädd av att sladda, förstår inte varför(?) Men nått har hänt.. Blev ju rädd när Micke och Patrik dog men har blivit värre och värre.. Kanske är ett tecken eller nått? Ah inte tusan vet jag. Kom hem runt fyra-fem så sov som en stock i morse. Vaknade vid halv två gick ner och käka pannkakor och nu sitter jag här och skriver lite! Och gud vilken väder det  var i natt, tror jag halkade ett x antal gånger. Haha tur att jag var ute själv i natten så ingen såg mig.. Men nu är det riktigt julkänsla, härligt!
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, är lite sliten idag. Så blir att bara kika på film med familjen och mysa. Och imorgon har jag ingen svenska så har sov morgon till halv elva, huuuuuuuuur skönt?! Och snart är det jullov, ännnnu skönare! Hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0