arg

Hej! Ringde till sjukhuset och dom kan som vanligt inte göra nånting åt min hals. Inte ett piss. Blir så less, grinat för jag har så ont och det är inte normalt för jag har ALLTID ont i halsen eftersom att jag har problem med den, och på mina 17 snart 18 år har jag aldrig haft så här ont i hela mitt liv. Jag får inte operera bort mina halsmandlar heller, alla andra får det men icke jag. Får väl leva med den här jäkla halsen hela mitt liv, ser fram emot det.. Är inte så glad just nu som ni kanske ser, men tur att jag har en familj som ställer upp och är underbar. Nu ska jag och lillebror kolla på Åsa Nisse filmen. Hoppas ni har en mycket trevligare helg än vad jag har. / En arg Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0