Annandag jul

Hej. Jag vet att jag har varit super dålig på att blogga men blir så när det är julafton och dom speciella dagarna =) Då vill man bara umgås med familj, släkt och vänner. Och nu när jag väl ska börja skriva om mina dagar så ska vi äta förrätt, mamma har varit så duktigt och gjort förrätt idag. Gott med lite annan mat än julbordet ;) Och vi har även haft strömlöst från klockan 20 i två i natt till tre på eftermiddagen nu.. Så det blev helt kolsvat när vi var inne på pizzerian och dansade till trubaduren, och efterfesten blev det ingen musik utan bara massa ljus och prat! :) Men nu ska jag äta och samtidigt kolla på sjönheten och odjuret! =) Hihih


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0