världens bästa kväll

Åååååh herregud vilken toppen kväll jag hade igår! Åkte till Gävle med My & Magda, gick hem till Julia och satt där och förfesta och spela ölspelet. Var riktigt mysigt bara vi fyra & vi hade mycket att prata om =) Sen åkte vi till stan för att gå på sommaryran, åkte en karusell blev en riktigt gratis fylla! Haha roligaste jag har varit med om tror jag när My sitter och skriver: Meeen GUUUD hela karusellresan! ;) gobit. sen blev det tråkigt i Gävle så vi åkte till Sandviken till en "hemlig polare" haha, fast jag gick aldrig in utan åkte till M och sov där =) 

Vaknade runt elva, halv tolv. Nog var man sliten allt när man vakna, och ont i hela kroppen efter karusellen. Pappa och lillebror kom och hämta mig så åkte vi till moster & ingifta morbror, köpte lite mat åt mig. Och nu sitter jag på bron och ska väl hoppa in i duschen snart när jag får ork. Men jag hade verkligen en toppen kväll med världens bästa brudar! Bilder kommer senare, puss så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0