såld

Blev ett stressigt inlägg, men hade bråttom till Ica! Marcus & Nicklas kikade förbi efter jag hade ätit, pratade med pappa och nu är min älskade cross såld. Lite sorligt, men har verkligen inte tid att köra nå mera. Det är bara på loven, har så mycket i skolan och allt! Så nu blir det ett iPhone för pengarna =) Åkte i alla fall till Ica och mötte upp Hanna, åkte till stranden och prata en massa sen fick vi besök :) Riktiga trevliga människor. Sen blev vi rädd, nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Att man aldrig kan känna sig säker någon gång.. Men nu ligger jag i alla fall i en trygg säng! Träffade även på Marcus & Eddie när jag var på väg hem. 

Men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon. Funderar på att ut och springa och sen städa rummet, skulle behövas!
Godnatt
en underbarvän som jag inte träffat på länge får stå för bilden idag


Kommentarer
Anonym

Sv; tack:D är fortf lite ovan men gillar de:D

2011-08-17 @ 13:30:08
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Hanna Hedlund

Du är söt du gumman, saknar dig!

2011-08-18 @ 12:14:12
URL: http://hannahedlund.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0