Ön ikvällllll!

Hej!
Igår ringde klockan 10.00, klev upp åt lite frukost och sen åkte jag och Emelie till stranden. Vi låg där exakt hela dagen så när man kom hem såg man att man inte bara hade blivit brun och röd också.. Sen på kvällen kom Malin och hämta mig så åkte vi till henne och lagade mat och kikade på film. Blev även att jag sov över där! Nu har jag precis kommit hem från Sandviken för jag och Malin var och hämtade Simon. 

Ikväll blir det ön med underbara folk! Blir förfest här med Emelie, Ida & Malin! säker nå mera sen åker vi mot ön. Sista gånger för i år så det är ett måste att vara där :) Ska bli roligt! Men nu ska jag göra nått vettigt, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0