hårfärg

Sara kom hit vid åtta tiden, cyklade en sväng och sedan hamna vi hemma hos henne. Satt där och prata, sen kom Otto & Madde, och efter ett tag kom Eddie & Marcus =) Efter ett tag åkte alla hem, och Sara åkte till Sandviken så jag drog till Marcus för där var även Eddie. Kikade på "supercross" underbar film! Man får sån lust av att börja köra cross igen. Och nu är även min pärla såld.. Men jag får ju en ny telefon i alla fall och det behöver jag verkligen plus att jag inte har nån tid till att åka cross. Nog prat om det, nu ligger jag i sängen och ska strax sova, hoppas verkligen inte att jag har migrän när jag vaknar! Godnatt på er

så här ser min hårfärg ut just nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0