underbara väder

hejhej!
idag vaknade jag tidigt, fast jag var så himla trött så gick jag endå upp! :) var ju så fint väder så man lär väl passa på. har solat och krattat idag, riktigt duktigt gjort av mig. men sen börja jag känna av pollen/gräs så då var det bara att sluta kratta.. jobbigt de där med pollen! nu blir det att fixa upp sig lite grann, för klockan sex ska vi på kalas igen.  sen blir det att umgås med malin. :) har knäppt lite kort idag men tyvärr så har ju vårat internet nå fel så det funkar inte just nu.. lägger väl upp dom sen!


Kommentarer
MOA

Nu har jag avslutat min "fem påståenden", så kika in om du gissade rätt. Annars är det bara att ta nya tag och gissa rätt nästa gång ;)

2011-04-17 @ 11:23:35
URL: http://moawikstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0