toppen lov!

hej!
söndag: drog ja till stranden med lite folk drack lite å hade skoj! men alla drog hem så tidigt så my, simon & marcus kom å hämta mig. så drog vi hem till simon och kika film!

måndag: låg och sola en stund, men sen blev det så himla varmt så lära gå in och lägga mig på soffan! och där somna jag från två till fem. sen när jag hade fixat mig drog min familj å jag till sandviken och käkade! riktigt gott.
sen på kvällen åkte jag till simon för my va där! låg på gräsmattan och hade trevligt. sen kom lina så åkte vi till sandviken en sväng. simon skulle upp på praktik tidigt på morgonen så dom gick och la sig tid. så då drog jag och marcus till david och kika lite tevä! :) 

idag: har jag inte gjort nånting, sovit, kikat tevä, pluggat lite matte! riktigt skön dag idag. fast är lite surt att det är skola imorgon.. har inte vart där på tre och en halv vecka nu så nog ligger jag efter allt! men men..
nej nu ska ja ta och sova! bilder får ni nog imorgon för hoppningsvis!
GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0