till the world ends

hallå där!
igår kväll blev det att åka ner till stranden med eddie och robin, sen kom det hur mycket folk som helst!
blev riktigt trevligt där ett tag :) på slutet så va det bara jag och några pojkar till. även sara kom länge sedan man såg henne nu! sen åkte jag,eddie,robin,simon,hannes hem till alex! kika lite tevä. men alla blev så trötta så jag, eddie och robin åkte hem till mig och sov. stackars robin fick ligga på golvet haha!

har knappt sovit någonting i natt. kanske fyra timmar? så är skapligt trött idag.
gick hem till mormor och morfar och käka vofflor sen slumra ja till ute på altan! :) riktigt skönt, har även pratat med emelie och louise. blir nog att  dra ner till stranden idag igen med mass folk och dricka lite grogg!
later

bilder från malin och min grillning!

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0