mina påskkvällar

hej!
dåligt på att blogga men som sagt är det fint väder har inte jag tid! igår var bästa jäntorna här, hade jätte mysigt hemma hos mig med grillnig och allt! sen drog vi till stranden för det var några årsunda pojkar där. men tyvärr åkte jäntorna hem för dom frös och inte kände någon, men jag förstår dom! men jag satt kvar där ett bra tag, sen drog vi hem till hannes på lite efter kaka! hade mycket trevlig kväll lär jag säga.


idag sov jag länge, ÄNTLIGEN. men tyvärr så var det ju fint väder idag och då sover jag bort hela dagen..
sen vid fem åkte vi till sandviken och lämna patrik cykel som jag tog hem igår, sen åkte vi till ica maxi och handla lite. och efter det åkte vi till min moster och ingifta morbror och käka påskbord. riktigt gott, men jäklar så mätt man blev! åkte hem vid tio och då drog ja direkt till grannen (emelie) och drack lite där! som tur har alkoholen åkt ur kroppen, hatar att sova när man är rund om fötterna.. men nu ska ja ta och sova. tack för en underbar kväll!
godnatt!
(bilder kommer imorgon)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0