helgen är slut

tjeeeeeeena!
igår blev det fest. jag marcus och emma drog till säljan till my först sen till lokal festen men inte var det nå roligt där heller! så andreas kom och hämta oss så åkte vi till ellens? lägenhet och där var, jocke lindfors, robin, johan, dennis och andreas. var roligare där än vid säljan i alla fall. herregud så vi skratta och hade jätte trevligt! sen skjutsa andreas hem oss, vi åkte även och hämta david på stan så han fick komma hem å :)
idag hade jag klockan på tio, sen va det bara att gå upp och fixa sig och drog till kvarn där det var skoter visning :)
gud så ja frös, för jag och emma stod och grilla korv. så när jag kom hem la jag mig på soffan med filt och somna. och nu är jag sjuk. så jag blir hemma imorgon! :/ nu ska jag lägga mig i soffan men en chips påse och med min underbara familj.
puss!
bilder från igår kommer senare :)


Kommentarer
MOA

klart det är tråkigt när man bara står ute :D

2011-04-04 @ 19:22:28
URL: http://moawikstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0