give me a call

hejhej!
behöver inte väl berätta om min dag? gör samma saker varje dag: vaknar, gå upp och äter lunch, lägger mig i soffan och kikar film, äter middag, sätter mig lite vid datorn om ja orkar, sen soffan igen, big brother och sen sängen!
har faktiskt pluggat lite matte idag jäklar vad jag hatar det.. usch fy och blä! men med lite hjälp av jocke på facebook så gick det toppen ;) haha! och gud så gullig min sambo va idag på big brother. gullhjärtat börja grina!
nej nu ska ja ta och kika vidare på allt som har hänt idag sen sova! :)
här kommer lite bilder från emmas kamera från helgen när vi va i emmas lägenhet och käka! :)
sen blev vi alla trötta!
... väldigt trötta
heeeeeeeeeeej guldlock! ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0