färd till järbo

jaaaaaaaaa efter en lång stund blev marcus klar så han å emil kom och hämta mig. så drog vi till järbo och hälsa på jonny. och då kom även saknade hanna hedlund en stund så fick prata lite med henne :) sen åkte vi hem till årsunda, och där fanns det inte så mycket att göra så jag och marcus gick en långt promenad! nu ligger jag i sängen och fryser ihjäl om fötterna. men börjar bli varm nu som tur är :) vill inte bli sjuk en gång till, eller aa jag har inte blivit helt frisk än! också missa ja ju bb idag.. men får kika på datorn i imorgon. justja annie åkte ju ut i söndag ÄNTLIGEN säger jag ju bara! hon är ju hel knasig!
aja, nu ska jag ta och sova ska bara ta och prata lite med han
GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0